úterý 9. února 2016

Volnočasové

Triko i kalhoty. Pohodlné, letní, vlající ve větru.

Kalhoty z teplákoviny vypadající jako riflovina, triko z látky ze sekáče. Pamatuji si, jak jsme ji tam před dvěma lety s kamarádkou trhaly na půlky, protože toho tam bylo fakt mraky. Teď je mi to i trochu líto, že jí doma nemám víc. Na letní plápolající triko skvělá látka, taky pěkně barevná.

Kalhoty jsem střihla dle legín z Ottobre, jenže oni tam asi ne zbytečně psali, že je potřeba látka s 30% elastanu. No takhle ho nemá a dopadlo to tak, nevlezla jsem se do nich. Nevadí, kamarádka ano, takže až je došiju, budou její se vší parádou. Mně pak zbylo už jen na kratší.

Triko podle Burdy Plus, předloha je ze z hedvábí, volné, hodně dlouhé triko. Já jsem si to upravila, zúžila okolo prsou, protože mé pozadí je o číslo větší než hrudník a tak aby to mělo trochu tvar. I tak dává triko vědět, že to pozadí musí ještě dolů :-) Ale je moje, letní, povedné (to triko) a já mám radost.







 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.