pátek 26. února 2016

Holčičky na sněhu

Jak jsem psala v jednom z minulých příspěvků, na šití z této látky pro neteř jsem se hrozně těšila.
Sice sníh k tomuto způsobu zimy už posledních pár let moc nepatří a teď v únoru už vyhlížíme spíše slunce, ale této látce se odolat, i přes její motiv, opravdu nedá.

Střih na šatečky jsem si musela vytvořit sama, bála jsm se upravovat střih na tričko, tak jsem si našla ve staré Burdě duhové šatičky z plátna, ty vytáhla v menší velikosti (kvůli pružnosti materiálu), porovnala se střihem na tričko, aby střih seděl v ramenou a přes hrudník a upravila délku, výstřih atd. No žádné velké složitosti, ale pokud jste začátečník jako já, i to dá chvíli zabrat.

Bála jsem se střihnou rovnou do drahé látky, hledala jsem tedy doma z čeho ušít jakýsi prototyp. Našla jsem starou sukni ze sekáče, kterou jsem si kdysi odvezla na pokusy (dlouhá hadicová superúzká) a vznikly tak i šatičky na doma. Pak se ještě řešily rukávy a zvětšení výstřihu a tadááá, je hotovo:-) Hnědé legínky k tomu a frajerka může zazářit.





 A taky prototyp ze staré sukně.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.