středa 24. února 2016

Další dvoje

Včera v 23.00 dokončené. Už jsem tento střih šila jednou a tehdy se ani trochu nedařilo. Tentokrát jsem spokojená, dokonce moc. Ne, že by nebylo co zlepšovat, ale to je vždycky co. Nedokonalosti jsou to, co nás žene kupředu, chceme to udělat znova a lépe. No ne?

Velikost stejná pro oba. Jednička ok, Dvojka příšerně dlouhé. Ale nechce je dát Jedničce a odmítá je i zkrátit. Protože se zamiloval do těchto autíček a chce i tyto tepláky nosit co nejdéle. Odmítl mi je dát a tak je bude nosit takto dlouhé, zkracování se tedy nekoná, no co nadělám.

K duhovým bude ještě jarní triko z duhy a k autíčkovým látku sháním. Nejdříve mi tu ležela nevyužitá, nikdo ji nechtěl, ale poté, co se Dvojka zamiloval, nezbyl ani kousel. Má triko s dlouhým rukávem i kalhoty , uzmul to Jedničce, teď i trenky a poslední kousek na dnešních teplácích. Na triko s krátkým rukávem už nemáme nic.

Z dalšího šití mám hotové ještě dvoje tepláky a svoje pyžamo, ale oboje je momentálně v uživání, takže foto snad někdy příště.

No a šicí maraton může pokračovat, těším se :-)


 





2 komentáře:

  1. To mě fakt těší, že jsi na střih nezanevřela, a tentokrát se to tak povedlo! Kluci jsou zlatí, že mají z tvého šití takovou radost. U nás je to vlastně taky tak.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, člověka zahřeje u srdce, když z celé skříně vytáhnou jedině to co je od maminky. Když vybírám nové látky, skáčou oba radostí a jeden přes druhého vybírají co by chtěli. A jakou mají radost, když za velí, že se jde šít triko, ať si jdou vybrat z čeho! Vytáhnou to, dají na zem, že je to jejich loď a dělají, že plují na moři, jindy naopak si to hodí přes ramena jako plášť a jdou do boje. Naprosto vždy mi to ale okamžitě seberou od stroje a nedají dokud není zašpiněný každý centimetr. A střih jsem určitě nedělala naposledy, na oživení tmavé teplákoviny jsou ty ozdobné kapsy úplná paráda, děkuji!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.