pondělí 25. ledna 2016

Trenky

Těch je u nás zapotřebí opravdu hoooodně.  Táta a tři synové. Klukům jsem vždy dělala trenky podle upraveného střihu z Ottobre. Nepasovaly mi tak, jak byly navržené, taky jsem nahoře chtěla náplet a s tím střih nepočítal. Udělala jsem si čas, strávila nad tím celý den a  vypilovala je k naší radosti. Trenky dle toho ušité se nosí už dva roky. Teď ale přišel čas na ušití nových. Jednička má trenky kupované z Fleru a nosí je od svých tří let. Bude mu šest :-)

Zvětšila jsem stávající střih do výšky, do šířky netřeba. Chystala se ušít, když v tom přišla nabídla od Budilky na testování jejího střihu. Ráda jsem souhlasila. Udělala i krásný fotonávod. Přijde mi jako taková naše česká Schnabelina.

Nakonec jsem si s tím dala tu práci, dle našich potřeb upravila oba střihy (ty od Budilky jsem nakonec potřebovala trochu užší, stačilo nepřidávat na švové přídavky). A trenky jsou na světě dle obou střihů. Zajímalo mě, které lépe pasují, které se lépe nosí. Odpověď je jasná, šít budeme oboje. Klukům se dobře nosí, mně se dobře šijí a volit střih budu dle zvoleného materiálu. Na ty od Budilky je potřeba větší kus látky na zadní díl, naopak na prostřední část jde zužitkovat úplné zbytečky a hlavně tenké látky. Na ten náš upravený střih je zase potřeba menší kousky látky a spíše ty s větší gramáží, protože přední středový díl není zdvojený.

Šila jsem je schválně větší, aby zase nějakou tu dobu vydržely. No výsledek posuďte sami.

Nejdříve ty podle Budilky.



A tohle jsou ty naše.







Dělali jsme jich víc, ale jsou v oběhu, takže tohle pro představu musí stačit. No a už zbývá ušít jich asi jen dvacet :-)







1 komentář:

  1. Parádní práce, klobouk dolů. Pěkně sedí :-) . Já si nedokážu představit, že bych manželovi měla šít boxerky :-D . Radši mu je objednám z https://lanotte.cz/ , kde kupuji spodní prádlo i pro sebe. Ale tak každý máme nějaký koníček a ten váš je alespoň užitečný :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.