pátek 25. září 2015

Trika

Včera jsme s klukama zasedli k hromadě látek doma. Že jako nebudeme koupovat nové a spotřebujeme ty, které doma máme. Namysleli si všichni hromadu věcí, já souhlasila. Ráno jsem se šla ale podívat do skříně a zjistila, že kromě nejstaršího nikdo nic nepotřebuje. M2 byl nadšený, včera  pořád plakal, že chce modré triko s ještěřkama, látky tam bylo tak ale na jednu záplatu, rozhodně ne na triko, ani na přední panel ne. Ráno dostal po bráchovi z loňska 4 trika a jedno z toho bylo jeho vysněné. No celý den ho nesundal. Dokonce si dal dobrovolně utěrku kolem krku, aby se nepobryndal u jídla.
V má oblečení taky docela dost, má nedostatek bodyček a tam nevím, jestli si troufnu na tu hromadu lemování, zatím to moc neumím. Ale říkala jsem si, že by taky mohl mít jednou něco nového, ne jenom staré věci nošené ze sekáče, od kamarádky po dvou dětech a nošené našima dvouma a bratrancem. Prostě staré věci po x dětech. Tak jsem mu chtěla dopřát něco nového.
Plány tedy zredukovány na polovinu.
Celé dopoledne jsem vykreslovala střihy, další část dne stříhala. Kalhoty ze staré košile, legíny, trika.
Odpoledne vznikly tyto první dvě vlaštovky.
Triko pro M1 z látky, kterou si vybral už snad před dvěma lety, ale vzor se mi zdál hodně veliký, na malém triku by nevynikl. A triko pro V z látky, ze které jsem tvořila už narozeninový komplet pro synovce.


A tramtarará, představuji novinku, před létem vznikly mé vlastní vyladěné štítky. Přece když to nosí i neteř, tak už je potřeba se podepsat, neee :-)




4 komentáře:

  1. Paráda! Gratuluji ke štítkům :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to takový můj svátek, dala si s nimi paní velkou práci a mně tím komplikovala výběr, všechny návrhy byly krásné. Ale tento tak nějak nejvíc odpovídat tomu jaká jsem já.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.