neděle 1. března 2015

Jaro je za dveřma

A to jako fakt. Vše tomu nasvědčuje. Teda kromě předpovědi počasí. Ale na tu já moc nedám.
V pátek jsme si oblékli lehčí bundy, kluci jen bavlněné kukličky místo zimních čepic a vyrazili jsme pro mléko do kravína. Pěkná lážo plážo procházka. Užívali jsme si zpěvu ptáků a ožívající přírody.

Vše je v rozpuku. Květiny i stromky.





 Je milé, vidět konečně zase na těch šedých polích trochu sluníčka. Alespoň na vrcholcích.


Taky jako každé jaro sledujeme tento "manželský pár".


Kolem úlů to začíná taky ožívat.


Cestou se vyjasnilo ještě víc a tento pohled na náš sluncem zalitý kostel jsem si prostě musela zvěčnit.


Až doma jsem zjistila kde že to na tom foťáku je ta funce makro :-D No a na domácí květinky tak pěkně dopadalo slunce přes okno, že jsem si to na nich rovnou trochu trénovala.


Ale nejvíc mě bavilo sledovat jarní čas v našem kravíně. Tohle telátko jsme sledovali značnou dobu, fotili, dojímali se a byli potichoučku jako pěny, aby se nevyděsilo. Sotva stálo na nohách.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.