úterý 10. února 2015

Radosti všedních dní

M1 a M2 si koupili budík. Obyčejný budík s Práškem Skočdopole. S krabičkou a návodem jsem je poslala do tříděného odpadu u nás v komoře. Místo toho si ho ale M1 zabavil a nakreslil nám obrázek. Ten jsem si musela pověsit na obývákovou stěnu a koukat na něj. Je promyšlený, milý a dělá mi radost.


Opět se ukázalo jeho zvláštní znepokojení určitými věcmi. Tak moc mu vadil šedý nápis na papíře, až ho z tama ustřihl. K obrázku jsem dostala  i vysvětlení. Úplně dole jezdí podzemní vlak, Polární expres. Nad tím je náš domeček, zahrádka s kytičkou a srdíčko v naší hlíně, protože se všichni máme moc rádi. Postava vlevo je sám M1, velde něj je M2 ležící na lehátku v porodnici a čekající, až si pro něj M1 přijde a vezme si ho domů. Nad nimi je modrá obloha. V ní je malý a velký anděl, vlajka České republiky, abychom věděli kde bydlíme a úplně nahoře mráčky. No není to promyšlené?

Při nákupu zcela jiných věcí se mi poradařilo narazit na krásné autíčko, které čeká na narozeniny M2. Určitě z něj bude mít radost. Když byl ještě menší, měl stejné, jen červené. Zrovna minulý týden jsme ho vyhodili, protože už nemělo ani kolečka. Navíc tohle je tak krásně barevné, optimistické, určitě se mu bude líbit.


Podařilo se nám narazit na nový Regio Panter. Kluci jsou z něj unešení a máma taky. Je bezariérový, čistý, příjemný. Zkrátka úplně jiný vlak, než na který jsme u ČD zvyklí.


A konečně taky vlak s důstojnou možností vzít učůraná dítka někam jinam než do špinavé místnůstky metr krát metr. Sem jde vzít oba naráz a nemít u toho strach, že se druhý mezitím ztratí.


Postavili jsme dalšího sněhuláka. Dali jsme si záležet, i dva vykotlané zuby by se našly. Jen M1 nakonec prohlásil, že je sněhulák trochu děsivý. Tak nevím, jestli ho lze považovat za povedeného :-)



2 komentáře:

  1. Týý jo ... sněhulák bombastický:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, škoda jen, že do druhého dne roztál. Ale nejvíc mě pobavil M1, když se při zavazování šály tomu sněhulákovi zeptal...Mami a když ho ta šála bude zahřívat tak ale hned roztaje ne?

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.