pátek 20. února 2015

Drobnosti

Menší i větší věci dokážou udělat radost.
Z krásné návštěvy jsme si dovezli dvě krásné dudlišňůrky.


 Jsou ze stuh a opravdu nádherné. Verunko, ještě jednou moc děkujeme.


Šňůrky jsou na dudlíčky s uchem a takové my nemáme. Je na to ale moc snadná vychytávka.
Na konec sňůrky se udělá smyčka kolem malé gumičky.


A ta se pak už snadno omotá kolem dudlíku. Drží to dobře.


Včera se mi podařilo, i přes větší rušno, dodělat dětem jejich dračí doupátko. Závěs jsem koupila v sekáči za minimum peněz a zkrátila na míru. Tatínek jim přidělal tyčku a bunkr pro dva malé prince je hotový.


Tím je hotový celý zamýšlený plán jejich spaní a hraní.

 

A když už jsem tam byla s foťákem, musela jsem si zvěčnit i tu jejich výzdobu, kterou si sami vyrobili a která jim dělá o to větší radost, že se o ni sami přičinili.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.