úterý 27. ledna 2015

Technické muzeum v Brně

Strávili jsme tam celé odpoledne a fakt jsme si to užili. Začíná mi nějak procházet mé předsevzetí jít každou sobotu za nějakou kulturou, zajímavostmi, na výlet. Prostě nesedět doma. Na jednu stranu sice chápu svého muže, který je celý týden od rána do večera v práci, že by raději víkendy trávil u televize, u počítače, prostě nějak odpočinkově. Ale já chci, abychom alespoň jeden den všichni společně dělali něco pěkného.

No a tak uplynulou sobotu padla volba na Technické muzeum. Docela jsem se bála, že půjde jen o obdivování motorek...

 starých aut...


letadel...



a jiných chlapských záležitostí...


Ale naštěstí ne, na své jsem si přišla i já v podobě staré prodejny oděvů pro dámy...


prastarého šicího stroje... (který ne a ne přes to sklo normálně vyfotit)

 a huddbních nástrojů, hracích skříní aj. ...


A pak taky my všichni, ktere zajímá jak se dříve žilo...




 


Zajímavá jsou ovšem tato zjištění.
1. V minulosti bych se bála jít nejen k zubaří...


ale taky ke kadeřníkovi...


2. Asi jsëm starší než si připouštím, protože když už i můj první telefon je v muzeu, tak nebudu taková mladice jak si myslím :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.