čtvrtek 15. ledna 2015

Letadlo

Tohle letadlo vyráběl M1 sám. Teda bylo to celé tak...
Přijel na návštěvu děda. Dovezl jim bombonky Tutti Frutti. V krabičce. Pamatuji si je i já ze svého dětství. Kluci je samozřejmě snědli na posezení a zůstala krabička. Když děda odjel, M1 si sedl a krabičku stříhal a stříhal. Pak odněkud vytáhl špejli, která mu zůstala od lízátka. A najednou přišel a maminko, prosím tě, tu máš izolepu, tady papír z té krabičky a tady mi to takto přilep na tu špejli, mně to nejde. Tak jsem lepila a čekala co z toho bude. A nestíhala se divit. Měl to promyšelené, parádně. Až jsem zjistila co to vymyslel, nestíhala jsem se divit. Má 4,5 roku a nečekala bych takové myšlení. Dodatečně dostalo letadýlko ještě nátěr (fixový) a dodnes slouží. A musím říct, že na to jak je letadýlko malé a křehké, se až divím, že ještě vůbec existuje. No jo, když člověk ví, kolik to dalo práce, váží si toho o hodně víc...


Mám jen tuto mizernou fotku, ale to nevadí, poznat to snad jde :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.