čtvrtek 15. ledna 2015

Brumda

M2 hrozně dlouho nevěděl, co si přát od Ježíška. Pak jsem uklízela staré časopisy a také časopis Ona ví. Vykoukl na něj háčkovaný medvídek, kterého jsem dělala v létě pro M1. A měl jasno, chci Brumdu! Samozřejmě nejspíš jen proto, že bráška ho má a on ne. Ale to nebylo důležité, hlavní bylo, že to jediné si přál a nic jiného. Mně se ale ten první moc nepovedl a tak jsem neměla moc chuť se do toho pouštět. Navíc jsem před porodem dokončovala tu velkou deku a pak chystala jiné věci a nebyl na to čas. Jenže po návratu z porodnice mi to přišlo líto, hecla jsem se
a po večerech, ve chvilkách kdy V usl, začala háčkovat Brumdu. A stihla jsem ho :-) Tělo se povedlo rozhodně víc než minule. Jen ty ksichtíky mi tak strašně nejdou. Ještěže ty děti to tak neřeší a radost pod stromečkem byla veliká :-)


Až dodatečně jsem koukala, že se barevně docela hodí k háčkované dece, kterou dostal k Vánocům loni a kterou jsem nedělala vůbec tajně, protože si to ještě ani trochu neuvědomoval. Tehdy mi trvala snad měsíc. Druhá vlnkovaná pro synovce už pak jen týden.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.