středa 1. října 2014

Tak trochu zbytkové triko

Další triko pro M1. Tuhle látku s bagrama si vybral už někdy před půl rokem, hrozně z ní chtěl triko. Jenže já tyhle drahé designové látky kupuju vždy jen po půl metrech a doplňuju s jednobarevnýma z důvodu ceny. Ono je pak z toho více kusů ozdobených fešáckou látkou.
Bagry si ale vybral už M2 na kuklu, byly z toho dvě a tak zbylo jen na přední díl trika. Problémem byla doplňková látka. Hodí se k tomu tmavě modá, tu nemám, žlutá, tu nemám, šedá, tu mám jen tmavou a triko by bylo moc tmavé. No tak jsem zadní díl udělala šedý, přední díl bagry a co s rukávama? Našla jsem staré žluté triko, dva rukávy z něho vyjdou, jupí :-)
Pak ovšem náplety. Žlutý nemám, šedý nemám, tyrkysový nemám. Hodil by se aspoň trochu tmavě modrý? Hodil...Takže hodící se barvy jsou tam nakonec všechny. Je to trochu divočina, ale děti mají mít zajímavé a veselé oblečení a ne jenom módní kousky, no ne.

Taky střih jsem si upravila, do šířky má o 3 čísla menší než potřebuje, aby mu to nebylo široké, do délky klasická velikost. A sedí dobře. Hurá.



1 komentář:

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.