čtvrtek 2. října 2014

S liškama

Tunika pro Rozárku. Slibovaná asi 3/4 roku. Ostuda a největší kostlivec, kterého mám. Koupila jsem tehdy pro ni látky 2 s tím, že jednu beru za sebe a dostane to k narozeninám...dubnovým...chjo :-)
Takový kostlivec už je v hlavě velmi nepříjemnou myšlenkou. A bylo na čase to změnit.
Jedna je nastříhaná a čeká na ušití, dostane ji nakonec k Vánocům a určitě se tu s ní pochlubím. Jedna předána dnes a tím největší kostlivec odškrtnut. Uffff, takový kámen se srdce už dlouho neletěl.

A teď pár detailů. Věděla jsem, že tunika musí být delší než ta pro neteř, trochu širší a delší rukávy. A celkově o číslo větší. Nějak mě ale překvapilo, že se mi kvůli tomu nevešly dva spodní díly nad sebe na látku a tím pádem na rukávy nevyšlo...na dlouhé teda. Tak improvizace, rukávy dvoubarevné, přece nebude v zimě chodit s holýma rukama.
Jinak vínová látka je téměř nenošené reklamní triko :-) Nač kupovat novou látku, když triko leží ladem. Vínový lem zase není úplně stejný odstín, ale nebije to tak do očí. A navíc jsem si ho vyptala jen na dvě tuniky od jedné známé a nedošlo mi, že rukávy na tunice taky mají být s lemem. No nevadí, udělala jsem je jen zahlé.

A tunika pasovala na chlup!!! Vše široké i dlouhé jak má, rukávy by snesly o 2 cm méně, ale i nezahnuté nepadají. Tak super. Teď ještě tu druhou a můžu se pustit na další věci, které potřebuju stihnout a mám na ně už jen 7 týdnů než se narodí ten malý kulíšek a starosti budou úplně jiné.

Vždyť zítra už nesu do práce papír s mateřskou, no je to možné?


2 komentáře:

  1. Moc za tuniku děkujeme. Je parádní a moc se nám všem líbí. Teď přemýšlím, čím se budeme revanšovat. To je zase můj kostlivec :-) Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se líbí, hlavně ať dělá radost, to je ta nejlepší odměna na světě ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.