čtvrtek 18. září 2014

První pokusy o kuklu

Na srazu, ze kterého jsem se vrátila bohatší nejen o zážitky, jsem koupila pro M1 dinosauří kuklu. Nikdy jsem klukům kukly moc nedávala, raději máme ty čepice, nevím proč. Ale když pak na podzim, případně v zimě (když není sníh), jezdí na kole, tak pod helmu nacpat čepici je tedy mistrovské dílo.
No a protože na místě byla v potřebné velikosti jen jedna kukla, rozhodla jsem se doma druhou zkusit udělat sama. Zdálo se mi to hodně jednoduché. Střih byl na stránkách Ottobre volně ke stažení (já se k němu dostala od jedné hodné duše, která mi ho poslala mailem, takže práce s hledáním nula). Jen teda asi soudruzi ve Švédsku udělali někde chybu, kukla prostě vyšla příšerně malá. M2 má obvod hlavy 48, ale výsledná kukla vel.48 bude spíš tak pro šestiměsíčního synovce. Tak mu dovezu dáreček, alespoň mu můžu dovézt taky něco, když sestřička bude dostávat k narozeninám spoustu věcí. Nebude se cítit ochuzený.
Lem jsem, pravda, trochu neodhadla, je hrozně uzoučký. Uvidíme, co to udělá na jeho hlavě, kdyžtak ho vypářu a dám širší.


To bylo včera. Dnes jsem v zápalu radosti z osatních povedených věcí udělala kuklu vel. 52, švové přídavky k tomu a je M2 akorát.


Tak mám radost, že se povedlo. Látku si vybíral sám. Měla být původně na sváteční triko pro M1 (tu látku si vybral sám), nakonec po dvou pokusech na kuklu zbylo jen na přední panel trika. Nevadí, i tak bude krásné, doplníme to jinýma barvama a tričko bude jak lusk. To ale zase příště.


1 komentář:

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.