středa 20. srpna 2014

Šicí radosti

Mezi šicí radosti rozhodně patří nákup nového materiálu. Teda radost to dělá mně, peněžence trochu méně.
Ale když se v průběhu jednoho týdne sejde toto, radosti je plno :-)

 Na Ottobre nedám dopustit. Sice angličtině skoro nerozumím, takže opět amatérská dedukce toho jak postupovat, ale střihy a nápady jsou tam skvělé.

Taky látkový set z obchůdku od Definitiv.


No a když už jsem tam brouzdala, další nezbytnosti jsem přihodit musela.


Výstuže jsem potřebovala hlavně na cestovní kabelu od Bellet, kterou tu mám nastříhanou a nějak nemám odvahu se do ní pustit. Snad ji najdu a pustím se do ní, moc se totiž těším na výsledek.
Mám ale po včerejšku obavy, že když stroj nezvládl mop, nezvládne ani vrstvu polypropylenový popruh - manžestr - látka. No uvidíme, třeba překvapí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.