středa 20. srpna 2014

Náhradní mop

Vlastním mop od Spokaru. Koupila jsem si ho snad před dvěma lety, když už mě při rekonstrukci domu nebavilo lozit po čtyřech (a s tehdy asi osmiměsíčním břichem to ani dobře nešlo).
Jenže kde sehnat náhradní? Tam kde jsme ho koupili se rozhodli, že všichni přejdou na provázkové a ten fakt nechci. V nejbližším městečku jsem na nic nenarazila, teda při rychlém prolétnutí, na dlouhé zkoumání čas nemám.

Tak jsem se rozhodla, že si náhradní udělám. Vzala jsem už minule představený župan.

Po rozměření, prozkoumání toho původního jsem se pokusila udělat stejně profesionálně vypadající nový. Lícová strana županu je schovaná dovnitř, ta rubová byla chlupatější, naducanější a tudíž vzhodnější pro tu vytírací plochu. Výsledek je tento.
Ovšem malý háček to mělo. Můj stroj ještě tak zvládl ty dlouhé zahlé strany (tj. dvě vrstvy). Jak ale došlo k zahnutí na stranách a udělání těch bočních kapsiček, skončil...A tak jsem musela prošívat ručně. Tam mám ale trochu obavy, že se to zevnitř časem prodře o tu plastovou hranu mopu a budu opravovat a opravovat.Ale na mopu to vypadá dobře.


U druhého jsem teda zvolila jen dvouvrstvou variantu, nic zahlého dovnitř, nic pěkného a úhledného. Prostě tak aby to stroj prošil. Overlock začistil hrany, takže třepit by se to nemělo.

Není to nic moc, ale na mopu to má tu výhodu, že se zvětšila vytírací plocha.


A ještě srovnání. Který je hezčí je jasný. Ale co s tím strojem, když to nedá, no. :-(


Ale úkol splněn, župan slouží dál, ušetřili jsme za náhradní mopy a to je dobře.
Další plány se županem ještě mám, jsou ušlechtilejší než jako hadr na zem. Ale o tom někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.