čtvrtek 21. srpna 2014

Kostlivci

Každá je máme...ty rozdělané projekty, které po čase v šuplíku začnou strašit, zavazet a vkrádat se do myšlenek.
Já mám konkrétně tyto.





Vezmu to od shora...

  • rozstříhaný župan - měly by z něho být dvě podložky pod hlavu miminka, dvě hadřičky na utírání (schované v pěkné nepromokavé taštičce na cesty) a malý pytlíček třeba na dudlíka
  • 2x manžestráky (zelené a černé) - M1 vlastní už jen rifle, ze všeho vyrostl, M2 potřebuje něco širšího, po M1 je mu to vždy úzké
  • rozpletená šála pro švagrovou - ta je rozdělaná za chvíli už snad rok, blíží se zima a je na čase ji dodělat
  • nastříhaná cestovní kabela od Bellet - na tu nějak nemám pořád odvahu, bojím se co vše pokazím a jak to dopadne
  • 2x tepláky - byly nastříhané spolu s dalšíma x teplákama, pak se udělalo pěkně a už jsem je nedošila, nebyly potřeba
  • ručníky na bazén - mají z ních být taková ta ponča s kapucí, pořád nevím jak na tu kapuci (teď už mám ale návod na něco podobného, to už upravím a nějak dodělám, snad)
No a proč to sem vlastně píšu? Potřebuju to mít na očích, vědět o nich, přestat se jich obávat a DODĚLAT je! Řídím se tím, že na co je vidět, to je jaksi "nutnější" a víc spěchá. Tak snad.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.