pondělí 18. srpna 2014

Dinosauři

V Marině 1/2011 je Ještěr Pepan.
Synovi se hrozně zalíbil, jak jinak, kluk no :-) A tak jsem se pustila do díla. Šla jsem vybrat látku, našla staré filcové odstřižky.
Samozřejmě jsem byla pod přísnou kontrolou budoucího majitele. A ten si vybral látku, kterou jsem koupila v sekáči za pár kaček a tím jí dala šanci na nějaké to další využití.
Bodlinky jsme zvolili duhové, aby byl dinosaurus veselejší, knoflíky jsem dostala od mamky ze starých zásob. No a pak stačilo už jen sednout ke stroji a šít.
Vznikl Pepan č.1

 Má červené očičko, protože náš M1 miluje červenou, růžovou, fialovou a všechny ty holčičí barvy.

Hned s ním spal, nehne se bez něj...

Ovšem ráno se probudil i jeho bráška M2, který plakal a plakal a plakal. Důvod byl jasný, já chci taky Pepaanaaaaaa. A tak ještě totéž dopoledne vznikl Pepan č.2 pro našeho M2 :-) Ten si vybral očičko černé, aby si ho poznal.
Stará látka ze sekáče, špatně použitelná na cokoliv jiného, knoflíky, které ležely ladem asi 10 let a filcové zbytky, které neměly využití...a nová podoba jim sluší, no ne?

Výsledek není dokonalý, přesně jak píše Bellet v návodu, místo pod krkem a ocáskem mi dalo zabrat (u jednoho jsem to nakonec udělala ručně, u druhého vznikla "slepičí prdelka"), ale co by člověk u první šité hračky očekával, že. Jsem, myslím si, docela skromná a beru si z toho hlavně tu možnost naučit se něco nového, dát představám konkrétní tvar. A taky to byla první možnost vyzkoušet matracový steh :-)

2 komentáře:

  1. Jé, Pepani z Mariny, a krásně duhoví:-)) Jsou bezvadní! Já šila čtyři, jestli se dobře pamatuju:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ti jsou parádní, jsi šikulka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.