neděle 31. srpna 2014

Deka pro M1

M1 si přeje háčkovanou deku do postele. Má svou úžasnou látkovou s vikingama. Tu ale využívá hlavně při hraní na zemi a do postele by stejně byla lepší nějaká ta háčkovaná.

Mám doma zbytky nějaké Lady Luxus a tak jsem se rozhodla trochu je zužitkovat. I při koupi dalších klubek by nebyl problém, tuto přízi tu seženu (jako snad jedinou). M1 dostal volnost při výběru barev. Vybral tyto:

(Ta třetí zprava je fialová, nedaří se mi to vyfotit v reálných barvách...taky ta přesvícená bílá, no fotograf ze mě nebude, navíc je to vše foceno mobilem.)

No a vzor jsme vybírali spolu. M1 chtěl jeden, který fakt netuším jak udělat, pak chtěl vlnkovný, který jsem dělala už pro M2, taky pro synovce a zřejmě na něj dojde i pro miminko. Chtělo to něco nového, neotřelého. Nakonec jsme společně vybrali takový zajímavý a jednoduchý vzor a hlavně takový, aby se deka dala tvořit postupně, případně i venku, na etapy atd.
Takže vyhrála tato deka. No a protože jsem se chtěla ujistit, že dobře pochopím postup, hledala jsem a hledala... až jsem našla a postup volím tento. Pěkně v češtině, protože buňky na cizí jazyky jsou něco pro mě cizího, neznámého....no nevlastním je :-) Dlouho jsem se za to styděla, snažila se s tím něco udělat. Pak jsem prostě přijala fakt, že každý jsme jiný, neumíme všichni všechno a tak i já si vystačím nakonec se základními znalostmi AJ a NJ a složitější věci budu hledat...hledat...hledat...a jednoho dne je v češtině najdu!!!

Teď jen mít čas a chuť (hlavně ten čas). Tak držte palec a já se pak pochlubím výsledkem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.